NYHETER

Nu drar Nattcupen igång

2024-10-13

På tisdag är det äntligen dags för Nattcupen! Det kommer finnas både lättare och svårare kontroller, ni väljer själva hur många ni vill springa till. För er som inte har pannlampor finns det att låna.

Här finns PM att läsa: PM Nattcupen 1.jpg

Välkomna!

Torsdagsträningar med rullskidor eller löpning

2024-10-02

Nu kör vi i gång med rullskidträningar och löpträning på torsdagar november ut. Samling vid klubbstugan. Kom i håg hjälm, reflexväst och pannlampa!

Välkomna!

Uppdaterad statistik för årets orienterare

2024-09-22

Det närmar sig slutet på säsongen och vill du bli årets orienterare är hög tid att samla poäng. Aktuell ställning hittar du på statistiksidan: https://www.andrarumsif.se/statistik

Träningsschema september - december

2024-09-13

Nu finns ett nytt träningsschema som sträcker sig fram till och med december. Kompletteras senare med funktionärer. Observera en del ändringar jämfört med förra schemat.

Träningsschema_sept-dec.pdf

/Träningskommittén

Bad på Österlenbadet

2024-09-04

Onsdagar under hösten, från och med 4 september, är det bad/simning/lek på Österlenbadet i Tomelilla. Från kl. 19.15.

Häng med till O-Event i Borås

2024-09-01

Helgen den 8-10 nov ordnas O-event i Borås. Häng med och passa på att springa annorlunda och roliga tävlingar, bla nattorientering, downhillorientering och orientering bland elefanter och pingviner på Borås djurpark. Det finns banor för alla, oavsett om du är ny eller hållit på ett tag. Tävlingarna är inriktade på ungdomar men alla kan hänga med!

För detta betalar man 100 kr per person/natt, då ingår tävlingar, frukost, lunch, middag och gemensam övernattning på hårt underlag i skolsal. Transport till Borås ordnar man själv.

Anmäl ditt intresse genom att skriva i kommentarerna på Andrarums Facebook-sida så snabbt som möjligt för att vara säker på att få en plats, helst redan idag för att vi ska få plats på bästa skolan, men SENAST 30 september, efter 20/10 är anmälan bindande och vid avbokning efter det betalas full avgift för resan av var och en. Anmälan till tävlingarna görs via Eventor, hör av er om ni behöver hjälp med anmälan.

Vi utlovar en rolig helg med spännande orientering och umgänge!

Orienteringstävlingar under hösten

2024-08-09

Höstens tävlingsprogram i orientering i Skåne:

18 okt                   Revinge by night (nytt datum prel. 15 nov)

19 okt                   Hedjakten (INSTÄLLT)

Stugansvariga 2024

2024-01-21

Nu finns det en ny lista med stugansvariga för 2024: Stugansvariga 2024.pdf

Listan finns också, tillsammans med gällande städrutiner, under Klubbinfo.