Klubbinfo

Medlemsskap i Andrarums IF

Vill du bli medlem i Andrarums IF? Så här gör du!

Som medlem i Andrarums IF tränar och tävlar du gratis (anmälningsavgifter ersätts med upp till 140 kr). I gengäld ser vi gärna att du hjälper till vid våra arrangemang och på så sätt bidrar till att klubben kan leva vidare.

För att bli medlem betalar du in medlemsavgiften till klubbens bankgiro 5019-3408 alternativt via Swish-nummer 123 453 69 67. Uppgifter om namn, adress, telefon, mobil, e-post, födelsenummer (10 siffror) ska medfölja per e-post bengt.t.hansson(a)outlook.com. Medlemsavgiften för 2024 är 100 kr (5-16 år) eller 200 kr (17 år och äldre).

Andrarums IF folder

Organisation och kontakt

Andrarums IF

Brunsvik

273 55 BRÖSARP

Bankgiro: 5019-3408

Swish-nummer: 123 453 69 67

Ordförande     Maria Mickelåker    0766-335373

Sekreterare    Gudrun Nilsson      070-9144490

Kassör            Kjell Wilhelmsson   073-0742930

E-post: styrelsen(a)andrarumsif.se

Digital fakturaadress: kjell.wil(a)telia.com

Webbmaster: webmaster(a)andrarumsif.se

Kontakta gärna styrelsen(a)andrarumsif.se via formuläret till höger.

Skidspår i Skåne Tranås

Andrarums IF anlägger skidspår i Skåne Tranås när tillfälle ges.

Spåren utgår från Skåne Tranås 6901 eller från kyrkomuren i Skåne Tranås. Klubben har även ett antal skidor för uthyrning. Läs mer om skidspåren samt aktuell spårstatus på Skidspår.se. För att hyra skidor kontakta Lise Svensson.

Skidkommittén: Alfred Hagstedt, Lise Svensson m. fl.

Anläggningen på Skidspår.se: www.skidspar.se/skane/tomelilla/skane-tranas#

Bad i Eljaröd och Tomelilla

Andrarums IF simmar/badar/leker på kommunens fritidsbad.

Klubben hyr tid på Eljarödsbadet under sommarmånaderna och på Österlenbadet i Tomelilla under höst/vinter/vår.

Simning: Anita Persson m. fl.

Österlenbadet: https://www.tomelilla.se/uppleva-och-gora/fritid-och-motion/osterlenbadet

Eljarödsbadet: https://www.tomelilla.se/uppleva-och-gora/fritid-och-motion/friluftsbad

Uthyrning av klubbstugan

Vill du hyra stugan?

Stugan hyrs endast ut till medlemmar eller andra föreningar. I dokumentet nedan hittar du all information om stugan och vem du ska kontakta. För att hitta till stugan följ denna länk: google.se/maps

Klubbens dokument

I nedanstående dokument finner du klubbens aktuella styrande dokument.

Klädbeställning

Behöver du nya tävlingskläder eller träningsoverall? Vid beställning av kläder gäller nedanstående.

Klubben ombesörjer beställning av tävlingsdräkter, träningsoveraller och t-shirts. Vidare står föreningen för kostnad av tryck på kläder gällande "Andrarums IF", AIF klubbmärke samt ev. namntryck. Även frakten på beställningar betalas av föreningen. Vid tillräckligt antal intresse-anmälningar tas beslut i huvudstyrelsen om beställning ska göras av ovannämnda artiklar. Beställningar är bindande. Klubbkläder säljs endast till medlemmar för eget bruk. Ta kontakt med någon i klädkommitteèn om önskad beställning.

Prislista kläder

Klädkommittén:

erika.nilsson86(a)hotmail.com

Städrutiner klubbstugan

För att klubbstugan ska vara ren och fin hjälps klubbens medlemmar åt med städningen.

Nedan hittar du städrutiner och vem som är ansvarig för städningen denna månad.

Städrutiner

Stugansvariga jan-dec 2024